*

Jak ozdabiać wycinanki? Kursik 14.

Zapraszamy do zapoznania się z kursem Shiraji


Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak ozdobić wycinankowego kociaka.
Preparaty i technikę, których użyłam, znacie już z wcześniejszych kursów.
Jednakże efekt bardzo mi się podoba i jest troszkę inny.


1. Potrzebujemy wycinankowego koteczka, tusz do stempli, puder do
embossingu brokatowy - w tym przypadku AQUA TINSEL Opaque, cracle lub glossy acents oraz
nagrzewnicę.




2. Znaną już metodą tuszujemy bazę i obsypujemy ją pudrem. Nadmiar
strzepujemy. Teraz kolej na nagrzewnicę- aby stopić puder. Na końcu
pokrywamy motyw wybranym preparatem glossy lub cracle i gotowe.












Kociaki wykorzystałam do zrobienia list na zakupy.



Dwa pozostałe są
tylko przytuszowane na brązowo i pokryte glossy acents. Oto co mi wyszło




3 komentarze: