*

Morze kopertówek

Dopracowane w każdym calu kopertówki (także te, zrobione na wycinankowych papierach)







to specjalność Shiraji





którą także poprosiliśmy o napisanie kilku słów o sobie:

Nazywam się Ewa Kowalska (nick Shiraja) – 30 lat, żona i mama 3 letniego Kacperka, pracująca zawodowo w branży motoryzacyjnej. Artystyczna dusza o błękitnym spojrzeniu, dla której doba jest zdecydowanie za krótka .
Z pojęciem scrapbooking , pierwszy raz zetknęłam się prawie 3 lata temu na… allegro. Szukałam dekoracji do zaproszeń na chrzest synka, które chciałam wykonać sama. Poszperałam trochę w Internecie i znalazłam kilka stron poświęconych tej technice m.in. forum i wpadłam po same uszy. Powoli zaczęłam poznawać techniki ozdabiania albumów oraz tworzenia kartek. Scrapbooking stał się moją wielką pasją.
Najlepiej pracuje mi się z kartkami typu kopertówka. Są bardzo eleganckie i dają wiele możliwości ich dekoracji. Uwielbiam papierowe kwiaty oraz wszelakie elementy tekturowe, które można ślicznie ozdobić, Nie mogę obejść się również bez tuszy, stempli, wstążek, samoprzylepnych perełek i wycinanek z ‘Big Shota’.
Mój styl- myślę, że wszystkiego po troszku. Kolory- intensywne: bordo, turkus, pomarańcz, ale również delikatne brązy, beże i odcienie niebieskiego.
Próbuję swoich sił tworząc również notesy, albumy. Gdy tworzę świat dla mnie nie istnieje. Bardzo się staram, aby moje prace cieszyły oko i były dopracowane w każdym szczególe.

5 komentarzy: