*

Magnes na lodówkę (kursik) i KONSULTACJE KONSUMENCKIE





Bazę pomalowałam farbą akrylową w kolorze pastelowa orchidea.




Następnie przykleiłam papierową serwetkę





Nadmiar serwetki zeszlifowałam papierem ściernym, a w trudno dostępnych miejscach wycięłam nożykiem. Następnie całość pokryłam lakierem bezbarwnym.
Przygotowałam magnez, ćwiek i dwa małe guziki.




Z bombki wycięłam środkowy ornament.
Pokryłam go tuszem turkusowym i od razu (gdy tusz był jeszcze mokry) posypałam bezbarwnym embosingiem następnie roztopiłam go opalarką.



Bazę potuszowałam na krawędziach białym tuszem,
a ćwiek z guzikami przyczepiłam na środku tworząc uchwyt.
Na końcu przykleiłam magnes





Sagitta


--

Zainspirowanie kursikiem projektującej dla naszegosklepiku Sagitty postanowiliśmy poszerzyć serię wycinanek "Wichrowe Wzgórza" o bordery i ozdobniki.

Prosimy Państwa o radę - jak skompletować zestaw (zestawy) z widocznych niżej elementów?

15 komentarzy:

  1. Świetny kursik !!! I te kolory przez Ciebie uzyte przenoszą oj przenoszą... Ładna żółta paskuda :)

    A poszerzona oferta - to dobra propozycja !

    OdpowiedzUsuń
  2. Te długie elementy wydają mi się nieco za długie, ale mogę się mylić, za to przydałyby się narożne z takimi ciekawymi wywijaskami.Jak to podzielić długie na pewno oddzielnie od tych mniejszych

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie te 3 długie + 2 średnie (są z lewej strony) - zupełnie pojedynczo, ewentualnie średnie razem w jednym opakowaniu. Maluchy popakowałabym po 2 lub 4 ale z tego samego rodzaju:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytanie do kursu:
    Jakim klejem jest przyklejona serwetka?

    Co do zestawów
    To ja widzę dwa
    w jednym takie kwadratowe a w drugim bardziej owalne elementy
    Jeden długi element, i kilka mniejszych.

    Pomysł z narożnikami też jest super, narożniki zawsze się przydają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny magnesik,dziekuje za kursik.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny kurs, magnes jest olśniewający! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, uzyłam kleju do decoupage, ale jeśli nie masz możesz przykleić serwetkę białkiem kurzego jajka - ja tak zaczynałam


    Nowe elementy WOW , na pewno kupię !!! ja podłużne chciałbym mieć możliwośc kupienia każdeg osobno w nieograniczonej ilości :)

    Sagitta - nie mogę się zalogować :(

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie razem będą idealne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wg mnie również przydałyby się do tego zestawu narożniki. Wtedy pakowałabym zestawy: border+narożniki z tego samego rodzaju, osobno małe elementy dekoracyjne również pakowane rodzajami.

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko!! Piękne to..Muszę szybko nabyć te wycinanki + magnes...

    OdpowiedzUsuń
  11. super:) chyba zaraz do sklepu pobiegnę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Magnes prześliczny :) Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny kursik ... a co do zestawów to strasznie dużo możliwości jest ... można wszystko osobno i mniejsze elementy w większej ilości można podzielić na 3 zestawy tak jak poukładane w liniach, na 4 - pierwszy pasek od góry + dwa elementy z prawej, 4 elementy z lewej od góry ( te mniejsze), drugi pasek + dwa elementy z prawej środkowe, cała dolna linia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kursik super

    ja podzieliła bym to na cztery części w której znajdowały by się po jednym dużym elemencie i po małych w odpowiednich wzorach do tych dużych
    lub po dwa duże elementy z dwóch wzorów razem z małymi

    OdpowiedzUsuń
  15. 4 elementy z lewego górnego rogu z górnym lub dolnym borderem, pozostałe drobne elementy ze środkowym. I jeszcze wieeelka prośba - proszę nie wyjmować elementów z ramek, bo trudno je przechowywać i transport (jak by nie były dobrze zabezpieczone) też im szkodzi. Poza tym łatwiej na nie patrzeć :D Nie wiem jak inni, ale ja najpierw oglądam wszystkie elementy tysiąc razy a te leżą zapakowane bo boję się, że poniszczę :(

    OdpowiedzUsuń