*

Wielkanocy kursik / Easter tutorial

Mamy dla was nie lada gratkę! Freetany przygotowała świetny kursik wielkanocny. 
Zapraszamy :)

We have for you nice surprise! Freetany made great Easter tutorial.
Enjoy :)

*****

Wkrótce będziemy świętować Wielkanoc. Na tą okazję zrobiłam kartkę i pokażę Wam proces tworzenia:


Wzięłam wycinankę FINEZJA - gałązki i odcięłam ptaszki:


Potrzebuję tylko gałązkę, którą pomaluje Distress Ink peeled paint:


Dalej trzeba wziąć grubszy pędzel i zamalować całą wycinankę:


Następnie należy wziąć cieńszy pędzelek i narysować szczegóły:


Część wycinanki odciętą od FINEZJA - ramka, wzór 1, także pomalowałam na zielono.
Maluję krawędzie:


Centralnym elementem będzie pisanka z zestawu WIELKANOC 2015 - pisanki.
Można ją pokryć przezroczystym lub białym pudrem do embossingu, a można pozostawić tak jak jest - również będzie piękna:


Na tle postanowiłam zrobić jednego zajączka, który będzie wyglądał zza centralnego elementu. Trzeba wziąć maskę (MASKA/SZABLON -WIELKANOC 2015, zajączki) i nanieść pastę strukturalną tylko na jednego zajączka:


Gdy pasta jeszcze nie wyschła - robimy stemplem „kratkę” na zajączku:


Robimy kompozycję z wycinanek:


Napis „Chrystus zmartwychwstał” robię białym pudrem do embossingu na kalce:


Dodajemy różne ozdoby:


I kartka jest gotowa :)





5 komentarzy: